sarkanyvar
A Fogadóban
 
A Fa alatt
 
Nézd őket meg!
 
Kisasztal
Nézgelődés közben is üzenhettek a másiknak! Ha figyeltek erre a kis üzenőfalra, akkor sok haverra tehettek szert!
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Magus
Magus : Rúnamágiával készült varázstárgyak

Rúnamágiával készült varázstárgyak

Ismeretlen  2005.02.15. 13:29

Pár varázstárgy egy ismeretlen szerzőtől. Nagyon érdekes. Érdemes elolvasni!

Webstyle produced NavBar hitetlenhomepage

Rúnamágiával készült varázstárgyak

  

A Tudás Kardja
Mana-pont: 81
Elkészítési ár: 6 arany + a fegyver ára

Aki ezt a hosszúkardot a kezébe veszi, az képessé válik a forgatására, még ha eredetileg képzetlen is volt rá. Ez azt jelenti, hogy ha valaki, akinek nem volt fegyverhasználata hosszúkardra és ezt a fegyvert a kezébe veszi, akkor úgy tudja azt forgatni, mintha alapfokon képzett lenne rá. Ha egy olyan valaki veszi a kezébe, aki alapfokon ismeri a hosszúkard használatát az ezt a fegyvert mesterfokon képes forgatni. Ezen felül a fegyver a következő harci bónuszokkal rendelkezik:
KÉ: +2 TÉ: +5 VÉ: +5 Sebzés: +1

 

A Hárítás tőre

Mana-pont: 75
Elkészítési ár: 4 arany + a fegyver ára

Ez a kosaras hárítótőr annak nyújt nagy segítséget, aki képzett a forgatásában. A pengéjére írt rúnákmágikus ereje könnyíti a vele valóvédekezést, miáltal a fegyver Védő Értéke 30 lesz (összesen). A fegyverrel támadni is lehetséges, ám a befoglalt mágia ezt nem támogatja. Ez a hárítótőr hetente egyszer 1 percre képes olyan hatékony védekezést elérni, hogy a használóját nem lehet eltalálni közelharci és hajított fegyverekkel, kivéve a 00-t a meglepetésszerű és a hátulról jövő támadásokat. Ez idő alatt a tőrt forgatónak koncentrálnia kell a védekezésre, azaz nem támadhat, még ha van a másik kezében fegyver, akkor sem.

 

A Támadás Szigonya

Mana-pont: 76
Elkészítési ár: 4 arany + a fegyver ára

Eme háromágú szigony hegyei egy síkban, egymás mellett helyezkednek el. A nyelét díszítő rúnák képessé teszik forgatóját a lefegyverzés vagy a fegyvertörés képzettség használatára. Hogy melyikre, azt
a tárgy elkészítésekor kell eldönteni. Ha a fegyver használója nem volt képzett a két képzettség valamelyiké, akkor ezen fegyver forgatásakor megkapja az egyiket alapfokon. Aki alapfokon ismeri az egyik ilyen képzettséget, az ezzel a fegyverrel harcolva mesterfokon alkalmazhatja a fegyvertörés, vagy a lefegyverzés képzettséget. Természetesen csak az egyiket. Mivel a háromágú szigony kiválóan alkalmas a fegyvertörésre és a lefegyverzésére, ezért eme képzettségek használatakor 10-zel csökken
a TÉ mínusz (Af:-15TÉ; Mf:+10TÉ).
Ezeken felül a fegyver a következő harci bónuszokkal rendelkezik: +10 TÉ

 

A Roncsolás Buzogánya

Mana-pont: 71
Elkészítési ár:6 arany + a fegyver ára

Aki ezt a tüskés buzogányt a kezébe veszi, és képzett a használatában, az tetemes pusztítást képes okozni vele. A rúnák, melyek a fegyver nyelét díszítik, +2 sebzést adnak neki. Ám ez még nem minden:

-naponta egyszer romboló erejű csapás leadására képes, ami a normális 1k6+4 Sp helyett 3k6+4 Sp-t sebez, ha talál. Ha nem talál, akkor a buzogány forgatójának Erőpróbát kell dobnia módosító nélkül, ha alapfokon volt fegyverhasználata rá, és +2-vel, ha mesterfokon. Ha a próba sikeres volt, abban az esetben a fegyver csupán kilendül, és a használója elveszíti következő támadását, míg ha elvétette, akkor a fegyver kirepült a kezéből és beleágyazódik a legközelebbi falba/nagy tárgyba.(10 m-en belül)

 

Mágikus Gyolcs

Mana-pont: 50
Elkészítési ár: 5 ezüst

Ez a tekercsnyi kötszer felhasználható sebesültek bekötözésére, akár a hétköznapi, hasonló anyagok, ám ha nem használják el az egész tekercset, amely egy rövidke pálcára van feltekerve, akkor a kötözőanyag rövid időn belül újratermelődik és újra egy teljes értékű tekercset, alkot. Egy nap maximum ötször tud újratermelődni. A tekercs 50 alkalommal használható.

 

Meditációt elősegítő fejpánt

Mana-pont: 90
Elkészítési ár: 2 arany + a fejpánt ára

Aki ezt a fejpántot viseli, annak ideiglenesen +2-vel megnő az Intelligenciája, amíg rajta van a fejpánt. Ha az illető ismeri a Pszi-t, akkor a pánt segítségével, 2-vel magasabb pszi asználati
szintű alkalmazónak kell tekinteni minden téren.Ezenkívül a viselőjének minden pszi-diszciplína
meditációs ideje a 2/3-ára csökken(felfelé kerekítve).

 

Álruhák Kalapja

Mana-pont:79
Elkészítési ár:2 arany

A kalap eredeti alakja egy karimás bőrkalap,melyet alulról rúnák díszítenek.Ha valaki arra össz-
pontosít,hogy a ruházata másképp nézzen ki,akkor az megtörténik.Az új viseletéről a fejében pontos
képnek kell lennie,mert,ha nem,akkor a meg nem határozott területeken a régi ruha marad.Ekkor a
KM mindig kérje a játékostól,hogy írja le pontosan,hogy mit szeretne és ha a KM hiányosságot lát
az még nem biztos,hogy a karakter is látja.
A kalapot ilyen módon nem lehet eltűntetni,de átalakítani viszont akármilyen fejfedővé lehet.Ha a
régi ruha szakadt volt,akkor az új ruha alakján is lesznek szakadások.Ettől függetlenül a ruha mi-
nősége és anyaga megváltoztatható.A kalap hatása egy alkalommal 1 óráig tart,és 50 alkalommal
használható.

 

Érzékek Fejpántja

Mana-pont:65
Elkészítési ár:2 arany + a fejpánt ára

Aki ezt a fejpántot viseli annak érzékszervei kitisztulnak ,valamint azok érzékelési tartományai
kitágulnak,így minden érzékszerve kétszer olyan éles lesz,mint eddig volt.Éberség/Észlelés kép-
zettségére +30%-ot kap (minden érzékszervére vonatkoztatva),továbbá amíg viseli a fejpántot,30%-ban
megérzi a rá leselkedő veszedelmet,annak mértékét is,de irányát,mibenlétét nem tudja megállapítani.

 

Ügyesség Kesztyűi

Mana-pont:98
Elkészítési ár:1 arany

E rúnákkal borított kesztyűpár viselője elképesztő dolgokra képes.Elkaphatja a felé hajított tár-
gyakat(dobófegyverek,korsó,stb) és képes leszedni a levegőből a felé lőtt nyílvesszőket is.Ez akkor
lehetséges,ha az ő kezdeménye nagyobb volt,mint a tárgyat felé dobóé vagy a rá lövő ellenfélé.Abban
a körben semmi mást nem tehet és csakis arra az egy lövésre összpontosíthat.Annak az esélye,hogy
elkapja, az Ügyességének és a Gyorsaságának az összege %-ban, +5%,ha alapfokon vagy +10% ,ha mes-
terfokon képzett a felé repülő tárgy dobásában.Ha nem sikerült elkapnia és az ellenfél TÉ-je(CÉ-je)
nagyobb az ő VÉ-jénél,akkor természetesen eltalálja a lövedék.
A kesztyű további bónuszai: +2 Gyorsaság +2 Ügyesség

 

Gyorsaság Rövidkardja

Mana-pont:98
Elkészítési ár:3 arany + a fegyver ára

Aki ezt a rövidkardot forgatja,az gyorsabbá válik,mint eddig volt.Jobban átlátja a harci helyzetet.
ezáltal kezdeményezőkézsége megnő amíg ezzel a fegyverrel harcol.Ezzel a rövidkarddal bárki kétszer
támadhat kaszttól és képességeitől függetlenül.Ha eddig is kétszer támadott,akkor ezután nem fog 3-
szor vagy többször támadni vele(kivéve ha a Párostánc nevű abasziszi könyvből tanult[Rúna4]).A
fegyver ezenkívül +2 vel növeli a forgatója Gyorsaságát,de csak akkor,amikor a kezében van.A rövid-
kard további bónusza,hogy +5-tel jobb a KÉ-je a többi rövidkardnál a pengéjét díszítő rúnáknak kö-
szönhetően.

 

Örökké Égő Tábortűz

Mana-pont:58
Elkészítési ár:1 arany

A tárgy kiindulási állapota egy rúnákkal díszített fahasáb.Ha valaki kimondja a parancsszót és a
fadarab a földön van,akkor az pillanatokon belül megsokszorozza magát és egy lángragyúló tábortűz
lesz belőle.Maximum egy napig éghet,utána 1 napig újratöltődik.Az előhívott láng jelzőtűz,vagy mág-
lya is lehet,de ekkor az égési idő lerövidül:jelzőtűz esetén 10 órára,máglya esetén 5 órára.A töl-
tődési idő jelzőtűz esetén másfélszeresére,míg máglya esetén kétszeresére nő.

 

Fagypenge

Mana-pont:54
Elkészítési ár:4 arany + a fegyver ára

A szablya pengéjét díszítő rúnák erős vízmágiát hordoznak.Ha valaki a kezébe veszi és kimondja a
parancsszót,akkor a kard pengéjét egy 8-as Erősségű fagykard veszi körül.Ez -80 fokos és 4k3 Sp-t
sebez a fegyver sebzésén túl és 2 percig övezi a pengét.A szablya hűvös dércsíkot húz maga után a
levegőben,és érintésére befagynak a kisebb vizek.Ha valaki megérinti a pengét,az menten odafagy,és
ez azzal a következménnyel jár,hogy az adott testrész nagyobb rántásra letörhet.A fegyver mágiája
25 alkalommal használható.

 

Bénítás korbácsa

Mana-pont:90
Elkészítési ár:3 arany + a fegyver ára

A korbácsot díszítő rúnák +1 Sebzést adnak neki,és akit eltalál,annak Mentális mágiaellenállást
kell dobnia annyiszor 10 E ellen,amennyit sebződött a fegyvertől(SFÉ számít),különben azonnal meg-
bénul 1 percre.Ez parancsszót igényel és 25 alkalommal használható.

 

Vérivó kard

Típus:boszorkánymesteri, nekromanciális (nekromanta)

Mp: 55

Elkészitési ár:20 arany + a fegyver ára

Az elkészités lényege, hogy egy kisebb kóbor, vagy elátkozott szellemet a varázsló bebörtönöz a fegyverbe. A fegyver értékei mindaddig változatlanok maradnak, amig vér nem éri, azaz vérbe nem mártják. Innentről kezdve 2 kör erejéig bónuszokat ad a használójának - a vérért cserébe... - ennek módositói: +2Ké, +4Té, -6Vé, +1 Sp . Viszont a második kör után ha nem kap újabb véradagot, úgy - mintha megmakacsolná magát a bezárt szellem - nem támogatja tovább a harcot és negativ módositók érik a fegyver használóit: -2Ké, -4Té, -6Vé, -1 Sp . Ezek a módositók az eredeti fegyverértékekből kell levonni!

 

Teleport kesztyű

Mana-pont:70

Elkészitési ár: 30 arany

A kesztyű lényege, hogy a viselője naponta háromszor a kiválasztott fegyverét , legyen az bárhol a Tsz*50 láb körzeten belül a saját kezébe tud teleportálni. Természetesen a mágikus gátló, börtönző jelek és területek kivételes helyeket jelentenek , ott ez az eszköz hatástalan. De rendkívül hatékony és eredményes - pl egy bálon , vagy bárhol, ahova nem lehet fegyvert bevinni, meglepő a hirtelen előkerülő fegyverek. Tehát igazából ezzel el lehet érni a meglepetés erejét. Ezt az eszközt rendszeresen használják a különböző testőr,vadász és fejvadász klánok, ha nem akarnak a sok fegyverrel feltűnést kelteni. Példa értékként megemlithető a kráni birodalmi ügynökök , akik ezt használták azzal a különbséggel, hogy ők a tenyerükön tetoválás formában volt.

 

Tapasztalati úton készült varázstárgyak

Italok

 

Irányítás Itala

Készítheti:Boszorkánymester
Mana-pont:80
Időtartam:1k6-szor 10 perc
Elkészítési ár:4 arany

Aki az italt felhajtja,képes lesz a közelében (20 m sugarú kör) tartózkodó élőlényeket irányítani
(20 E).Egyszerre csak egy lényt irányíthat,de azt ő választja ki.Ezzel az itallal a felhajtója csak
az áldozat mozdulatait képes irányítani,és azok is csak viszonylagosan egyszerűek lehetnek(pl.va-
rázslás,harc nem).Ellenben az áldozat tudatában van annak,hogy nem saját maga irányítja a mozdula-
tait és az időtertam lejárta után ez káros következményekkel lehet az irányítóra.Ha az áldozat ön-
gyilkos cselekedetre kényszerül,akkor az újabb mágiaellenállásra jogosult,mely ha sikeres,akkor
felszabadul a mágia hatása alól,ha sikertelen volt akkor végrehajtja azt.

 

Emlékek Itala

Készítheti:Boszorkány,Boszorkánymester
Mana-pont:50
Időtartam:1k6-szor 10 perc(végleges)
Elkészítési ár:5 arany

Az ital felhajtója képes egyetlen,hozzá 20 m-nél közelebb álló személy emlékeiben olvasni az idő
tartam mértékéig.Ennek Erőssége 30E.Az ital másik felhasználása,hogy nem olvassa az áldozat emlé-
keit,hanem az időtartamnak megfelelő hosszúságot kitöröl belőle(20 E).A felhasználónak tudnia kell,
hogy mikori emlékeket akar kitörölni.Ez a törlés végleges,az emlék nem szerezhető vissza mágikusan
sem.

 

Uralkodás Itala

Készítheti:Boszorkánymester
Mana-pont:80
Időtartam:1k6-szor 10 perc(végleges)
Elkészítési ár:6 arany

Aki az italt felhajtja,képes lesz a környezetében(20 m) tartózkodó teremtmények korlátozott mértékű
befolyásolására.Aki az időtartam alatt a hatóterületen belül tartózkodik,az köteles Asztrális ME-t
dobni 25E ellen.Aki elvéti,az erős hűséget fog érezni a boszorkánymester irányában az időtartam le-
jártáig.Ez az érzelem a lojalitást kevésbé előtérbe helyező kasztok esetében enyhébb,a becsületükre
sokat adóak esetébenerősebb szimpátiát jelent.Ez megakadályozza őket abban,hogy ellene tegyenek és
inkább arra sarkallja,hogy kedvére cselekedjék.

 

Tűzgyujtó

Mp:18

Elkészitési ár: 5ezüst-1arany

Ez általában vagy egy sétabot, vagy egy egyszerű pálca. Az elsőket Toronban készitették a Sogron hivek. Ordanba is átkerült a Psz. 3694-ben. Ott sokkal hatékonyabbat állitottak elő a Tűzvarázslók, de azt csak és kizárólag rendjük tagjai használhatják, kapják meg. Az egész pálcika feje egy kis kobrát ábrázol , ha elhangzik a szó akkor annak szájábó egy kis tűz csap ki , meggyújtva maga elött lévő gyúlékony anyagot. Naponta maximum 10 szer lehet használni, Komoly sebzést nem lehet elérni vele, igy ez nem igazán minősül fegyvernek. Ha mégis valaki égési sérülést szenved el/okoz akkor +20 Té valamint k3-as sebzés ha Toronban készült ez, K6 ha Ordani. Az ordani csak ordani kezében működik.

 

Ordani lángfújó

Mp:50

Elkészitési ár: 3 arany (ordani tűzvarázslórend tagjai számára) 300 (egyéb ordaninak) 3000 (bármely pozitiv pyarroni vallásúnak) 30000 (ranagol hiveknek de nem lehet gorviki és kráni) 300 000 arany (kráni ill. gorvikinak) , Tharr hívőnek csak HALÁL jár... :)

Általában csuklópántra, amulettre, vagy karvértre elhelyezett rajzolatok adják a hatást. Csak ordanban készitik, az árak a politikának és a vallásoknak megfelelően alakul. Lényege, hogy a megfelelő szót kimondva az adott tárgyból egy 1 láb átmérőjű lángcsóva csap ki. ez a teljes zóna végéig elhat, vagyis a hatótávja 10-12 láb. Ez a fegyver naponta háromszor használható, ha a tárgyon megsérül a karcolat akkor az lángrobbanással megsemmisül. A lángcsóva 1körig tart a sebzése 2k6, a lángrobbanás szintén 1 körig tart de a sebzése 6k6.

 

Lángfújó

Mp: 65

Elkészitési ár: 12-40 arany

Ezt a változatot varázslók csinálják, hasonló az előzőekhez, de a hatékonysága korántsem olyan jó. Hatótávolsága szintén 10-11 láb, az időtartalma 1 kör. Ezt naponta csak egyszer esetleg háromszor lehet használni. Ha egyszer, úgy a sebzése 2k6, ha háromszor úgy a sebzése k6. Ha a rúnák-karcolatok megsérűlnek itt is valamilyen mágikus - tűzkitörésben nyilvánul meg itt , ebben az estben 4k6-os tűzkitörés jön létre , megsemmisitve a hordozótárgyat.

 

Amulettek

 

Életvédő amulett

Készítheti:Boszorkánymester
Mana-pont:lásd a leírásban
Elkészítési ár:2 ezüst

Ez az amulett ellenállóvá teszi viselőjét az életerővel manipuláló támadások ellen.Ha a hordozót i-
lyen hatás éri,akkor az elveszített Sp-k számát csökkenteni kell a táblázatban megadott értékekkel,
így csak a megmaradt Sp-t veszti el.A támadó is kevesebb életerőt tud ezáltal elszívni.

Mp Sp csökkentés
40 5
65 10
95 15
120 20

 

  Az alábbiakban néhány Yneven használatos tárgy leírása következik. Ami mindegyikben közös, az az, hogy a beszerzésük eléggé körülményes, mivel meglehetösen ritka varázseszközökröl van szó. Elöfordulhatnak természetesen Erionban (ám itt minden tárgyra 5 hamisítvány jut), a nagyobb városokban és a Taba el Ibara piacain. Az árak természetesen csak az átlagot tükrözik, egyes helyeken ez jóval drágább is lehet (olcsóbb csak nagyon ritkán). Varázsló is készíthet ilyeneket, de csak bonyolult, időigényes és drága procedúra során.

A szerencse amulettje

Ár: 80 arany
Mp: 93

  A szerencse amulettje pontosan az, ami a nevéböl is kitűnik. Aki felveszi, az maga mellett tudhatja a szerencsét - bizonyos határok között. A hordozója minden nap háromszor max. +10-et vagy -10 et adhat egy dobáshoz százalékos dobás esetén, vagy képességpróbánál max. +2-vel vagy -2-vel változtathatja a dobás értékét. Fontos az, hogy a játékos nem csak a saját dobását, hanem akárkiét - beleértve a KM-et (A Kalandmesternek javasoljuk, ilyenkor engedjen a Játékosnak azon az áron, hogy egy későbbi alkalommal esetleg elpártol a karaktertől a szerencse) - is módosíthatja. Ezen változtatások száma nem haladhatja meg a napi hármat, ha valaki ennél többre vállalkozik, a varázstárgy csődöt mond. Ha a tulajdonos szerencsejátékot játszik és győzni akar, 50% az esély rá, hogy nyerni fog, akármit is játszon. Ez is beleszámít azonban a hármas limitbe, akár sikeres volt a játék, akár nem. Az amulett egy átlagos láncon lógó kb. 3 cm átmérőjű ezüst korong, amiben egy négylevelű lóhere alakú smaragd van foglalva.

Játéktechnikai megjegyzések:

  Ha valamelyik karakter megveszi a talizmánt, még nem képes azonnal kihasználni az elönyeit (kivéve, ha egy varázshasználó társa felfedi elötte a tárgy titkát). Kezdetben csak annyit vesz észre, hogy többször nyer a kártyajátékban, nagyobb sebeket ejt a csatában, stb. Ilyenkor a KM határozza meg a napi három alkalmat, amikor a tárgy hatalma megmutatkozik, de legyen tekintettel arra, hogy ne csak apró-cseprő dolgokat változtasson. Ahogy halad az idő, a játékos egyre inkább kiismeri a varázstárgy természetét, úgy lehet adni először egy, két, majd három alkalmat a talizmán használatára. Az elsőt a medál felvételétől számított 2 hét múlva, a másodikat egy hét múlva, a harmadikat újabb egy hét múlva kaphatja. Addig, amig a karakter nem képes teljesen használni a tárgyat, a megmaradó alkalmakkal a Kalandmester gazdálkodhat.

A balszerencse amulettje

Ár: 80 arany
Mp: 93

  Ez a tárgy pontosan az elôbbi ellentettje. Balszerencsét hoz viselőjére, naponta háromszor elrontja egy képességpróbáját, nem sikerül a képzettségpróbája, vagy veszit szerencsejátékon. Hogy az amulett mikor fejti ki "jótékony" hatását, a KM-nek kell meghatároznia. Izgalmas fordulatot vehet a cselekmény akkor, ha a játékost egy különösen fontos cselekedet során hagyja el a szerencse, újabb kalandokba bonyolódva ezáltal. Javasoljuk azonban, hogy a balszerencse soha ne okozza a karakter halálát. Kellemetlen helyzetekbe sodorhatja, de ne kelljen új kalandozót indítania amiatt, mert nem volt szerencséje, és mikor át akart ugrani egy apró patakon, rálépett egy köre és kitörte a nyakát. És hogy hogy kerülhet az amulett a játékos kezébe? Nagyon egyszerű. A kinézete semmiben sem különbözik a Szerencse amulettjétôl, a különbséget csak egy varázsló tudja megállapítani: ugyanis ennek a hátlapjára a Mágikus Varázsjel és a Szerencse jele mellé a Tagadás jelét is felvésték. Pórul járhat tehát az a kalandozó, aki mindent összevásárol abban a reményben, hogy az árus igazat mond. A kereskedők igyekeznek eladni portékájukat, és ehhez legtöbbször az szükséges, hogy egy balek felfigyeljen az árujukra...

Örökíró penna

Ár: 120 arany
Mp: 113

  Az örökíró penna nehezen elkészíthetô, és ezért meglehetősen ritka varázstárgy. Teljesen úgy néz ki, mint egy közönséges írótoll, a különbséget a mágikus úton felrótt varázsjelek adják. Ezeknek köszönhetôen a tollból soha nem fogy ki a tinta - mégis, a "töltet" sokkal több egyszerü tintánál. A különbség a benne munkáló mágiának köszönhetö - az örökíró pennával írt szövegek természetes úton nem fakulnak ki, megtartják fekete színüket. Az ily módon a testre írt mágikus pentagrammák tartóssága is jelentősen megnő. Nem elegendő pusztán csak letörölni a testrôl a rajzolatot, sebesülést is kell okozni ahhoz, hogy megtörjék a vonalakat. Ehhez minimum 5 Fp, vagy 2 Ép nagyságú sérülés szükséges. Mint már említettem, ez az eszköz rendkívül ritka, és ezért az elkészítésének bonyolultsága okolható. Máig sem vagyunk képesek megérteni - kevés kivételtől eltekintve - hogyan képesek a varázslók felróni a mágikus rajzolatokat a törékeny és apró lúdtollra, de annyi bizonyos, hogy nagy önfegyelmet és összpontosítást igényel - mesélik, egyes darabokat nem is ynevi varázshasználók alkottak. A mágusok pedig, akik választ tudnának adni erre a kérdésre, féltékenyen ôrzik titkukat.

 
Pontos idő
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírlevél
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Kalandor!

Bölcsesség:

Érkezés:

Belépsz a régi várromok közé, mindenütt fák, de a vár fele még megvan, egy kisebb kőház épült középen. Furcsa, kocsmai zajok hallatszanak ki belőle. Egy öregember -bottal a kezében- feléd tart. Ősz haja a válláig ér, szürke csukjás köpönyege a földet tépett szélével súrolja. Gyorsan közelít Már felkészültél, hogy rádtámad, mágusnak nézted...Mikor észreveszed a mosojt az arcán... majd megszólal: -Üdvözlet Kalandor! Fáradtnak tűnsz, kerülj beljebb!Belépsz, kalandorok sokaságát találod itt, beszélgetnek, trágárkodnak, de láthatólag nagyon jól érzik itt magukat. A kocsmáros megszólít: -Uram hozhatok valamit?

 

Érezd magad itthon, hisz itt minden neked készült...

 
Számláló
Indulás: 2005-02-13
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!